Symfonia Start

Symfonia Start

Symfonia Start to linia programów w wersji jednostanowiskowej przeznaczona specjalnie dla małych firm, niezależnie od rodzaju prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wspomagają pracę we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy. Dzięki prostej instalacji, przejrzystemu układowi programów, intuicyjnej obsłudze, a także dołączonemu podręcznikowi oraz rozbudowanej pomocy dostępnej w programie, nie są konieczne szkolenia ani wdrożenia.

Sage Symfonia Start Księgowość zapewnia łatwe i intuicyjne prowadzenie uproszczonej księgowości oraz fakturowania w firmach niezatrudniających pracowników. Tworzy zestawienia i wydruku dokumentów podatkowych. Zapewnia obsługę rozliczeń zagranicznych.

Sage Symfonia Start Księgowość Plus to pakiet przeznaczony do prowadzenia uproszczonej księgowości, fakturowania oraz rozliczania płac zatrudnionym pracownikom. Umożliwia nie tylko prowadzenie ewidencji i rozliczeń, ale i zarządzanie sprzedażą. Zapewnia ewidencję kadrowo-płacową – niezależnie od formy zatrudnienia.

Sage Symfonia Start Faktura to wygodna i intuicyjna obsługa codziennych operacji sprzedażowych. Program przeznaczony jest dla małej firmy handlowej i usługowej, która nie prowadzi gospodarki magazynowej.

Sage Symfonia Start Handel to pełna i szybka obsługa sprzedaży oraz operacji magazynowych. Program przeznaczony dla firm handlowych i usługowych, prowadzących magazyn. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wystawienia dokumentów, dzięki czemu usprawnia pracę.

Zapraszamy do bezpłatnej prezentacji systemu

Odpowiedzi na szczegółowe pytania udzieli konsultant pod numerem tel: +44 / 649 58 85 (od pn do pt, w godz. od 8:00 do 16:00)