Oprogramowanie Symfonia ERP to najpopularniejszy zintegrowany system wspierający zarządzanie przedsiębiorstwem. Zbudowany jest on w oparciu o moduły, co pozwala na zakup oprogramowania odpowiadającego potrzebom Klienta. Symfonia ma możliwość pełnej integracji danych z różnych działów przedsiębiorstwa oraz jest podatna na wszelkie modyfikacje. Dzięki temu oprogramowanie Symfonia jest bardzo elastyczne, a zarazem dopasowane do potrzeb Klienta.
W skład Symfonii ERP wchodzą:
- Symfonia Finanse i Księgowość
- Symfonia Handel
- Symfonia Kadry i Płace
- Symfonia Środki Trwałe
oraz moduły wspierające:
- Symfonia Produkcja
- Symfonia e-Pracownik (Premium Pack, eTeczka, RCP)
- Symfonia HRM
- Symfonia Obieg Dokumentów
Symfonia Finanse i Księgowość wspomaga prowadzenie pełnej księgowości w firmie. Z Symfonią Finanse i Księgowość zrealizujesz wszystkie zasadnicze operacje księgowe. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz zapewnioną integrację procesów biznesowych w zakresie księgowania e-faktur i ich wymiany z kontrahentami.
Symfonia Handel wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową w firmie. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.
Symfonia Kadry i Płace wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników w małych i średnich firmach. Automatyzuje obliczanie płac i ewidencję czasu pracy. Zapewnia kompleksową obsługę wszystkich form zatrudnienia, w tym również umów cywilno-prawnych. Współpracuje z programem Płatnik w zakresie deklaracji ZUS, umożliwia przygotowanie dokumentów zgodnych z formatem aplikacji SODiR OffLine, minimalizuje ryzyko błędu możliwego w przypadku ręcznego wykonywania tych czynności.
Symfonia pozwala na obsługę procesów biznesowych w trzech poziomach zaawansowania:
Pakiet Ekonomiczny | Pakiet Uniwersalny | Pakiet Profesjonalny |
Najmniej rozbudowany moduł oprogramowania Symfonia dedykowane do prowadzenia ksiąg rachunkowych dla jednooddziałowej firmy z prostymi procesami biznesowymi.
|
Doskonały wybór dla małych i średnich przedsiębiorstw. System doskonale wspiera rozbudowane procesy biznesowe, a standardowe możliwości raportowania pozwalają programowi dostosować się do potrzeb firmy
|
Najbardziej rozbudowany pakiet oprogramowania Symfonia dedykowany dla przedsiębiorstw i firm wielooddziałowych wykonujących najbardziej zaawansowane procesy, dostosowując się do indywidualnych potrzeb spółki
|