Symfonia ERP


Oprogramowanie Symfonia ERP to najpopularniejszy zintegrowany system wspierający zarządzanie przedsiębiorstwem. Zbudowany jest on w oparciu o moduły, co pozwala na zakup oprogramowania odpowiadającego potrzebom Klienta. Symfonia ma możliwość pełnej integracji danych z różnych działów przedsiębiorstwa oraz jest podatna na wszelkie modyfikacje. Dzięki temu oprogramowanie Symfonia jest bardzo elastyczne, a zarazem dopasowane do potrzeb Klienta.

W skład Symfonii ERP wchodzą:

  • Symfonia Finanse i Księgowość
  • Symfonia Handel
  • Symfonia Kadry i Płace
  • Symfonia Środki Trwałe

oraz moduły wspierające:

  • Symfonia Produkcja
  • Symfonia e-Pracownik (Premium Pack, eTeczka, RCP)
  • Symfonia HRM
  • Symfonia Obieg Dokumentów

Symfonia Finanse i Księgowość wspomaga prowadzenie pełnej księgowości w firmie. Z Symfonią Finanse i Księgowość zrealizujesz wszystkie zasadnicze operacje księgowe. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz zapewnioną integrację procesów biznesowych w zakresie księgowania e-faktur i ich wymiany z kontrahentami.

Symfonia Handel wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową w firmie. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.

Symfonia Kadry i Płace wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników w małych i średnich firmach. Automatyzuje obliczanie płac i ewidencję czasu pracy. Zapewnia kompleksową obsługę wszystkich form zatrudnienia, w tym również umów cywilno-prawnych. Współpracuje z programem Płatnik w zakresie deklaracji ZUS, umożliwia przygotowanie dokumentów zgodnych z formatem aplikacji SODiR OffLine, minimalizuje ryzyko błędu możliwego w przypadku ręcznego wykonywania tych czynności.

Symfonia pozwala na obsługę procesów biznesowych w trzech poziomach zaawansowania:

 

Pakiet Ekonomiczny Pakiet Uniwersalny Pakiet Profesjonalny
Najmniej rozbudowany moduł oprogramowania Symfonia dedykowane do prowadzenia ksiąg rachunkowych dla jednooddziałowej firmy z prostymi procesami biznesowymi.

 

 

Doskonały wybór dla małych i średnich przedsiębiorstw. System doskonale wspiera rozbudowane procesy biznesowe, a standardowe możliwości raportowania pozwalają programowi dostosować się do potrzeb firmy

 

Najbardziej rozbudowany pakiet oprogramowania Symfonia dedykowany dla przedsiębiorstw i firm wielooddziałowych wykonujących najbardziej zaawansowane procesy, dostosowując się do indywidualnych potrzeb spółki

 

Translate »