Wprowadzenie KSef jest ważnym krokiem w stronę cyfryzacji i usprawnienia procesów fakturowania i obiegu dokumentów w firmie.
Przejście na system e-faktur może być procesem skomplikowanym i czasochłonnym a odkładanie przygotowań i wdrożenia na ostatnią chwilę będzie bardzo ryzykowne.
Przygotowanie się do wdrożenia wymaga opracowania odpowiedniego planu oraz przeprowadzenia analizy procesów obiegu dokumentów handlowych, a w szczególności dokumentów zakupowych.
Bez wsparcia systemów Elektronicznego Obiegu Dokumentów obsługa procesów zakupowych będzie bardzo utrudniona z uwagi chociażby na to, że po wejściu w życie KSeF, wszystkie faktury zakupowe będą w jednym miejscu – w repozytorium Krajowego Systemu e-Faktur. Szczególnie będzie to miało znaczenie w organizacjach o strukturze rozproszonej lub wielooddziałowej, gdzie przy dużej ilości faktur zakupowych ustalenie osoby odpowiedzialnej, a następnie opisu merytoryczno-analitycznego będzie bardzo czasochłonne.
W naszej ofercie posiadamy systemy Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla oprogramowania ERP Comarch oraz Symfonia.
Oprócz wsparcia obiegów dokumentów handlowych systemy Obiegu Dokumentów obsługują również m.in.:
- Delegacje
- Korespondencje
- Umowy
- Wnioski zakupowe
Zaplanowane wdrożenie Elektronicznego Obieg Dokumentów w Twojej firmie pozwoli Ci na efektywne i bezstresowe przygotowanie się do nadchodzących zmian.
Gorąco zachęcamy do kontaktu z działem handlowym i umówienia prezentacji Elektronicznego Obiegu Dokumentów.